belka-polityka-prywatnosci

WARUNKI ZAKUPU

Przedstawiona oferta cenowa nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego oraz nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych. Oferta ma charakter informacyjny.

Strona www.faratdeco.pl nie jest sklepem internetowym a jedynie wirualnym katalogiem produktów.

Wybrane produkty można zamówić za pomocą „Mojej Listy” oraz zadać pytanie /do każdego z produktów można wpisać komentarz i preferencje dotyczące koloru, rozmiaru, materiału/.

Po wysłaniu „Mojej listy” w celu omówienia szczegółów, końcowej ceny wraz z transportem i rodzajem dostawy skontaktujemy się z Państwem mailowo. Wysłanie zapytania za pomocą listy nie zobowiązuje do dokonania zakupu towaru.
Każdy produkt jest wykonywany na zamówienie. Realizacja rozpoczyna się po ustaleniu ceny końcowej. Konieczna jest także wpłata zaliczki 50% na konto firmowe.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące oferowanych produktów lub sposobu zakupu. Prosimy o kontakt. Podane na stronie przykładowe ceny produktów, zawierają podatek VAT 23%.

Projekty są własnością pracowni Farat DECo. Kopiowanie oraz wykorzystywanie ich w całości lub jakiejkolwiek części, oznacza naruszenie praw autorskich- zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost. Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170 oraz Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz.U. nr 47 poz. 211.

WARUNKI ZAKUPU

Nasza oferta to katalog produktów, podany z przykładowymi cenami. Przedmioty wykonywane są na indywidualne zamówienie, z uwzględnieniem parametrów realizowanych na życzenie klienta, dlatego ceny mogą ulec zmianie. Zakupy są realizowane po:
1. Dokonaniu szczegółowych ustaleń / potwierdzeniu szczegółów przez klienta i dostawcę.
2. Wpłacie zaliczki 50%, która jest potwierdzeniem wcześniejszych ustaleń.
3. W „Mojej Liście” prosimy o podanie danych kontaktowych: imię, nazwisko, adres pocztowy, numer telefonu, adres e-mail. Zebrane informacje, będziemy wykorzystywać wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

PŁATNOŚĆ

Klient płaci 50% wartości zamówienia (zaliczka - przelew bankowy na konto) podczas składania zlecenia. Pozostałe 50% (płatność końcowa - przelew bankowy na konto) - przed transportem produktu. Po dokonaniu transakcji wystawiony zostanie paragon lub faktura.

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, indywidualnych wycen związanych z ustalonymi szczegółami zlecenia, wprowadzania nowych produktów do oferty, wycofywania produktów z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.

WYSYŁKA

Towar wysyłamy po uregulowaniu, całej należnej kwoty za produkt.
Sposób dostawy uzależniony od ilości zamówionego towaru i jego kubatury. Firma przedstawi klientowi najbardziej korzystną formę dostawy. Zamówienia, w zależności od sposobu jego dostarczenia Kupującemu, realizowane są w trzech formach:
- zamówienia dostarczane firmą kurierską
- zamówienia dostarczane za pośrednictwem transportu własnego
- zamówienia dostarczane za pośrednictwem firm zajmujących się spedycją i transportem krajowym i międzynarodowym

Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru, po uprzednim umówieniu miejsca i terminu
- koszty dostawy nie obejmują wniesienia towarów do mieszkania/domu i ich montażu (chyba, że widnieje inna informacja przy konkretnym towarze)
Zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówień w osobnych partiach po uprzednim uzgodnieniu i potwierdzeniu tego e-mailem lub telefonicznie z Zamawiającym.

ZWROTY I WYMIANA

Towary oferowane przez nas są wykonywane na indywidualne zamówienie. Przedmioty  spersonifikowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie, chyba że indywidualne ustalenia pomiędzy klientem a wykonawcą stanowią inaczej. W przypadku rezygnacji z zamówienia, przed jego dostarczeniem, zaliczka 50% nie zostanie zwrócona.

REKLAMACJE

Drewno jest materiałem higroskopijnym, a więc reagującym na zmiany wilgotności oraz temperatury. W zależności od poziomu wilgotności powietrza, drewno oddaje lub pobiera wilgotność z powietrza. Wynikająca z tego zmiana objętości drewna jest jego naturalną cechą, której nie można uniknąć i nie podlega reklamacji. Meble dostarczamy w wilgotność drewna, które odpowiada klimatowi pomieszczenia od 20 do 22ºC i 55 do 60% względnej wilgotności powietrza.
Mając meble z litego drewna, trzeba dbać odpowiednie nawilżenie.

Spękania na litym drewnie w przypadku wielu naszych produktów są zamierzonym efektem stylistycznym i nie mogą stanowić podstawy zgłoszenia reklamacji

Pojawiające się spękania na litym drewnie są procesem naturalnym.

Mogą się zmieniać/powiększać/zmniejszać wraz z upływem czasu i zmianą warunków zewnętrznych – nie mogą być podstawą reklamacji.

Wszystkie inne zgłaszane przypadki reklamacji nie mające związku z powyższym – będą rozpatrywane indywidualnie. Dział reklamacji w ciągu 30 dni rozpatrzy zasadność Państwa reklamacji i poinformuje o tym telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty e-mail (na adres e-mail podany w formularzu reklamacyjnym).

INSTRUKCJE UŻYTKOWANIA

MEBLE

Meble wykonujemy z drewna sosnowego, dębowego i – rzadziej – z gatunków egzotycznych. Rodzaj drewna z jakiego wykonany jest produkt wskazany jest w opisie produktu.

Meble z litego drewna są produktami trwałymi mogącymi służyć długie lata. Jednak materiał z jakiego są wykonane wymaga dbałości w sposobie jego użytkowania.
Meble drewniane wystawione na bezpośrednie działanie promieni słonecznych mogą po pewnym czasie zmienić swój pierwotny kolor. Również zbyt wysoka i długotrwała wilgotność lub przesuszone powietrze może negatywnie wpływać na drewno, dlatego:
-meble powinny stać co najmniej 1 metr od źródła ciepła (kaloryfery, grzejniki elektryczne, itp.)
-wszelkie zabrudzenia powinny być natychmiast usuwane
-stawiając gorące, bardzo zimne lub wilgotne przedmioty na meblach należy stosować podstawki w celu uniknięcia plam lub odkształceń
-do pisania itp. należy zawsze używać podkładów, aby na powierzchni nie powstały zarysowani
-meble powinny być ustawiane na poziomym podłożu, w przeciwnym razie ulegną odkształceniu, dostosowując się do nierówności podłoża

KONSERWACJA POWIERZCHNI OLEJOWANYCH

Drewno olejowane jest bardziej wrażliwe na zabrudzenia niż drewno lakierowane, dlatego też wymaga trochę większej ostrożności podczas użytkowania. Warstwa oleju jest cienka, dlatego po pewnym czasie zużyty olej może miejscowo wsiąkać w drewno. Nie jest to wada i nie stanowi powodu do reklamacji.

Olej powinien być ponownie nanoszony co 2-3 miesiące, aż do momentu, kiedy przestanie wsiąkać.

W przeciwnym razie powierzchnia będzie wyglądała na niewykończoną. Prosimy przy tym uważać, aby olej rozprowadzić równomiernie, w przeciwnym razie powstają na powierzchni ciemniejsze punkty.
Prosimy nie używać:
-żadnych środków konserwujących  lub czyszczących, które nie są dostosowane do drewna
-żadnych środków w aerozolu
-przy wykańczaniu naturalnego materiału takiego jak drewno występują również drobne nieregularności, przebarwienia lub mikro rysy, które podkreślają urodę tego produktu i nie stanowią uzasadnionego powodu do reklamacji. Przy wersji mebla z postarzeniami lub barwieniem, ważne jest by wziąć pod uwagę fakt, iż w efekcie wykańczania ręcznego nie będą one nigdy identyczne.